Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Saara Gustafsson - 22 oktober 2010 14:51

Fan vajag har tråkigt. Igår och idag så har jag bara legat i soffan och glott på tv. Jag är så uttråkad och rastlös att jag har legat och gjort massor med konstiga ljud och älsklingen har bara garvat åt mig. Inte nog med detta så är jag så sjukt j*vla röksugen också. Har inga pengar att gåtill affären med =( Men Madde, min älskade flicka, sa att jag kunde få någon cigg av henna när hon kommer ner. Men det är inte förrän ikväll. Nu under dagen då?

Jag vill göra något tillsammans med älsklingen, men han säger bara: Vad ska vi göra då? Så slutar det hela tiden lika dant. Han sitter fortfarnde vid datorn och spelar. Men men, jag kanske ska ta och skriva en lista på bebis sake som vi behöver innan förlossningen. Så gör man lite nytta samtigt som jag slipper denna förbaskade rastlöshet.

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards