Alla inlägg under mars 2011

Av Saara Gustafsson - 26 mars 2011 08:38

Hur jävla dum i huvudet kan du vara. Och sitta och säga att jag inte kan ta hand om mitt barn och är oansvarlig !

Och ja visst jag kanske lämnade henne tillbarnvakt lite tidigt, men va fan JAG FYLLDE 20 !

Och hur FAN kan du sitta och snacka massa skit om min mamma, och säga at hon inte får träffa st andra barnbarn !

Jag fattar inte vad ditt fel är.

Nu hoppas jag verkligen att du lämnar våran familj väldigt snart ! Du kan ju för i hel vete inte sitta och snacka skit om våran famil. Om du inte visste det innan så ingår du i våran familj. Även fast jag verkligen inte vill det.

Skulle du se detta och tala om för minbor igen att jag snackar skit och är elak, då jävlar ska du få höra !

Jag brukar inte bli så jävla förbannad att jag vill slå något, men när jag fick reda på detta höll det på att bli glas överallt !

Den här gången tänker jag inte ta bort detta :

snälla, LÄMNA VÅRAN FAMILJ FÖR GOTT !

Av Saara Gustafsson - 19 mars 2011 15:34

När jag och älsklingen var ute och rökte sa han att vi skulle på barn kalas.

Så frågade jag hur gammal hans lilla syster blir, "Hon blir ju för fan 13".

Du är det ju inget barn kalas. Hon blir ju tonåring.


Älsklingen håller på att fixar sig nu. Sen ska vi ta och klä på oss alla tra och börja gå upp till svärmor. Det ska bli roligt. Har inte vart där på väldigt länge.

Lillskruttan har alldrig vart där. Så det ska bli roligt.

Av Saara Gustafsson - 17 mars 2011 20:59

Jag vet egentligen inte ens varför jag är irriterad.

Sen varje j*vla gång man är irriterad så går inget som man vill.

Dottra min ville inte somna, internet blev helt fucked, kattjäveln håller på att väcka bebisen när hon väl hade somnat, mobilen flyger åt hälvete för att den låg i knät, ciggen fanns ingenstans.

Jag orkar fan inte !


Hoppas att allt blir bättre snart !

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards