Alla inlägg under september 2010

Av Saara Gustafsson - 25 september 2010 11:14

Fy satan vad jag är lycklig alltså. Jag har hittat mannen som har allt jag söker, han som älskar mig för den jag är och som alltid finns där och stöttar mig igenom allt. Jag bär på världens underbaraste pojkes barn. Vi har en liten kissekatt tillsammans. Vi ska snart flytta till en större lya ! Allting rullar verkligen på som det ska.


När jag och älsklingen träffades för snart ett år sedan, så var det egentligen för att båda ville ha lite sällskap för en helg. Men det slutade sjukt mycket bättre. De roligaste är att jag var kär i honom när jag var liten, vi var tillsammans en snabbis för 5 år sedan och nu bor vi ihop, ska få ett barn tillsammans. Det hade jag aldrig kunnat drömma om.

Av Saara Gustafsson - 21 september 2010 12:57

Nu har mina vänner klagat på mig om att jag skriver för lite i bloggen, så nu får jag väl ta mig lite tid då och då och skriva lite. Men det är så mycket som händer just nu.

- Skolan har ju börjat: Vilket faktiskt är roligt, och jag är taggad till att klara skolan nu.

- Magen växer: Är i vecka 23 nu och det händer så mycket på en gång. Ryggen håller på att paja också.

- Lägenhetsbyte: Nu har vi fått tag på en lägenhet som vi ska byta till. Det ska bli så sjukt roligt.


Men nu får jag ta och komma igång med bloggen igen, det ska nog gå bra. Jag ska skriva så mycket som möjligt om graviditeten så man kan följa den och se hur jag, bebisen och mannen min mår. Hoppas ni blir nöjda med inläggen.


Skriver så snart igen !

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards