Alla inlägg under november 2010

Av Saara Gustafsson - 30 november 2010 09:06

Jag är så förbannat jävla trött på all denna skit som finns i våran familj just nu. All skit kom samtidigt som brors flickvän.

1. För det första är jag så irriterad för att dom ska härma mig och min sambo hela jävla tiden, vi flyttade ihop och då skulle dom flytta ihop, vi skaffade en katt och dom skaffade en hund (med namnet Nikita, som våran dotter skulle heta), vi blev gravida och nu ska dom jävlarna ha ett barn !

2. Dom klagar på att dom inte har några pengar och att dom inte ens har råd med en spjälsäng och dom vill att mamma ska köpa massa saekr hela tiden. Dom lånar massa pengar utav mamma och pappa och betalar inte tillbaka, ändå så har dom råd att köpa ny lägenhet, renovera hela jävla lyan !

3. Dom tänker bara på sig själva, Åh det är så jävla synd om mig. F*ck no det är de inte alls. Hon ligger bara och spyr hela tiden, ja va fan hade du förväntat dig när du planerade att bli gravid. Klart som fan att man mår illa och skit !

4. Hon bråkar med mamma om en grej på facebook. Mamma hade komenterat deras bild på deras bebis ( i vecka 6 eller va fan det var) och då skrev mamma "det liknar ingen babis ÄN", men det är ju klart som fan att det inte gjorde, det såg ju för fan ut som en jävla jordnöt. Sen hade dom lagt ut ultraljudsbilder lite senare och mamma hade komenterat "Nu börjar det likna någe". Och då skriver brors flickvän "Förlåt mig, men det här med att det inte liknar någon bebis och sen att det gör de, är inget varken jag eller "min bror" uppskattar, det sårar bara". Hur fan kan man säga något sådant. Och sen sa dom till mamma att hon hade sagt att det inte ser ut som någon bebis (det var ju inte alls det hon sa) och sen när mamma sa att hon inte sa så, då säger dom att hon ljuger och min bror tvingar mamma att säga förlåt till hans flickvän. Vilket hon inte alls behöver.

5. Och nu får vi se hur länge bror och pappa kommer ha kontakt. Brors flickvän ska ju tydligen säga till min bror att han ska säga upp kontakten till pappa. För att han tydligen tjatar om bilarna ( visst, pappa kan ibland tjata om bilarna. Men det är väl inte så konstigt, har man ett gemensamt intresse så vill man ju hålla det vid liv och bror har alltid haft det intresset. Jag tror bara att det är hans flickvän som bestämmer) !

Min bror har aldrig vart såhär. Det är hans j*vla flickvän som bestämmer allt. Hon har umgåts med min sambo och hon bestämde allt och fick honom att lämna alla sina kompisar, det slutade med att hans mamma kastade ut henne och hon var aldrig välkommen där igen. Och nu har hon tagit min bror som offer.

Av Saara Gustafsson - 3 november 2010 08:02

Förlåt, nu har jag inte skrivit på jätte länge igen. Men vårt internet är lite konstigt så ibland kommer jag inte in på min blogg. Men jag skriver så mycket jag kan.

Idag har jag tvättstugan, måste tvätta upp all jävla tvätt. Fast det blir skönt efteråt då man har alla kläder rena. Annars idag så ska jag nog bara ta det väldigt lugnt. Ska plugga lite. Har ju massor att göra under lovet. Och nu har jag fått mitt busskort, eller jag fick åka till trosa och hämta ut det själv. Men det är skönt att jag har det nu iaf, slipper betala buss under hela skolåret.

Nej nu ska jag ta och fixa mig lite, sen ner i tvättstugan igen och sen till affären. Om ni har tur så kanske det kommer ett inlägg lite senare =P

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards