Alla inlägg under april 2010

Av Saara Gustafsson - 23 april 2010 19:04

Jag har funderat på hur man ska kunna förklara hur mycket jag älskar sex    Alla mina vänner vet att jag lever för sex, men hur ska man kunna förklara hur underbart det är? Jag har aldrig hittat den rätta partnern förrän nu. Han är lika sexgalen som jag. Och han är precis som jag som vill testa nya saker, jag tror vi snart har testat allt (nästan iallafall)..

Om jag inte får sex på några dagar så blir jag lätt arg på allt och blir väldigt lätt ledsen. Och jag blir helt tokig när jag väl är påväg att få sex igen. Är detta ett beroende?

Dom flesta som träffar mig första gången tror verkligen inte att jag är en sexgalning men sen när dom lärt känna mig så märker dom att jag verkligen är de. Men iallafall så är jag en sådan person. Men det jag mest undrar över är om detta är ett beroende?   

Av Saara Gustafsson - 23 april 2010 15:34

Yes, nu är de äntligen helg igen och de känns. Skolveckan slut och har vart på stan en stund med Linda och de va sketa mysigt. Köpte ett par nya byxor, skit sköna. Snart kommer älsklingen hem och då ska maten stå på bordet så vi kan äta =)


Hoppas helgen blir en kanonhelg. Imorn ska jag till mamma och fika lite, hon fylde år igår "Grattis till min underbara mamma !"

Av Saara Gustafsson - 16 april 2010 12:50

Igår när älsklingen och jag kom hem så satte ham på en film och gissa vilken film. Jo ingen mindre än "Alice i underlandet" och den va skit härlig precis som vi trodde. Eftersom älsklingen och jag älskar Jhonny Depp så va det underbart att se den filmen och som vanligt så spelar han knäpp som i alla hans filmer. Jhonny Depp har nästan ingen normal roll i sina filmer. Bästa citatet: "Du var mycket...myckigare. Du har tappat din myckighet." Fy fan va jag älskade det. Och självklart så var det Jhonny Depp som sa det. =P

Av Saara Gustafsson - 16 april 2010 12:39

Nu har jag haft möte emd min mentor, rektor m.m och nu har jag börjat fått iordning på skolgången igen. Nu märker man verkligen att människor är falska på riktigt. För några dagar sen va de vissa människor i klassen som inte pratade med mig och nu helt plötsligt idag så snackar folk med mig som att inget har hänt :S Va fan är det med folket egentligen.


Tack älskling för att du finns för mig och stöttar mig vad det än är. Du betyder verkligen enorjmt mycket för mig =) Det finns ingen bättre än dig. Jag älskar dig min bälskling <3

Tack bror för att du finns för mig när jag behöver prata. Jag älskar dig bror <3

Av Saara Gustafsson - 14 april 2010 09:59

Tillbaka til skolan igår efter eb veckas lov. Det va inte en så rolig upplevelse. Människor är så hmla falska. Nästan alla tjejer i min klass är falska. och det är typ 20 tjejer i klassen, det är ju roligt eller inte. Varför kan man inte bara vara vänner eller så är man inte vänner. Det är fan depprimerande att vara i skolan när man går i den klassen som man gör just nu. Längtar som fan tills jag tar studenten så man kan få slippa alla falksa människor. Skv med älsklingen medans jag va i skolan och han sa "Skit i dom, du vet vart du har dina riktiga vänner." Ha är ju så himla gullig mot mig. Och han har ju rätt. Jag ska skita i alla falska i klassen och bara fokusera mig på skolan och klara alla kurser.

Av Saara Gustafsson - 12 april 2010 11:53

Helgen har vart lite småjobbig. Har knappt sovit något under hela helgen. Mellan fredag och lördag sov jag inte ett piss, mellan lördag och söndag sov jag typ 2-3 timmar och på söndag mitt på dagen sov jag 3 timmar. Folk kommer hit och gör så jag inte kan sova. Fan vi skulle verkligen behöva en större lägenhet. Så det finns en sovhörna och en soffhörna. Men ändå så känner jag mig inte så trött. Inatt har jag sovit 8 timmar.


Har tänkt på en sak. Varför tycker vissa föräldrar att deras barn inte ska få ha sex.? Det är ju som att säga att deras barn inte får vara ute och leka. Sex är något som alla behöver och alla njuter av det. Sex är faktiskt nyttigt för kroppen och det är ett ganska bra sätt att träna lite. Man förbränner fett när man svettas och har man riktigt underbart sex så svettas man en hel del. Så det försvinner lite svett.

Av Saara Gustafsson - 10 april 2010 15:21

Igår blev det lite smådricka och då gick ju ciggen åt. Så vid 10 tiden bestämde vi oss för att åka till macken och skulle köpa cigg. Mär vi va påvg tillbaka hem så krockade (nästan) med ett rådjur. Fast rådjuet snuddade bara en del av bilen så det hände inget med varken bilen eller rådjuret som tur va. Fast det va ganska läskigt iaf. Bea som var med höll för ögonen, jag satt typ bara och spärrade upp ögonen och tänkte nu smälelr det och Matti som körde bromsade bara efter att rådjuret hade kommit förbi oss.

Av Saara Gustafsson - 9 april 2010 20:46

Fan va nice. Jag skrev med min kusin på facebook. Har int pratat med han på typ 4-5 år och då pratde vi knappt. Det var väl mest "Hej".. Det va faktiskt skönt att få höra hur de va med honom och hans tvilling bror.


Vilken skön stämning det är här hemma. Älsklingen och Matti sitter och spelar "Fear" och jag och Bea sitter och snackar skit som vanligt. Fast man blir lite inne i dera spelande, det är ett skräckspel så man vill ju se det läskiga   

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards