Alla inlägg under maj 2010

Av Saara Gustafsson - 31 maj 2010 18:18

Det va ett tag sen det hände nu, men har verkligen inte orkat ta mig tid till att skriva. Men nu har farfar gått bort. Det hände för ungefär 1 ½ vecka sen. Han var nästa död innan, han hade ju Ahlzimers så han kände nästan inte igen min farmor så då kände man att det var på väg att hända. Han hade ingen aning om vem jag var. Han kommer vara saknad utav alla. Jag fick inte träffa onom en sista gång, sist jag träffade honom var runt jul. Saknar dig som fan farfar <3

Av Saara Gustafsson - 31 maj 2010 17:56

Så ja. Nu har älsklingen och jag sökt ny lägenhet, en större. Vi är båda skit lyckliga. Vi krisar inte lika mycket längre när de gäller pengar. Vi har en överraskning på gång ! Är så förbaskat lycklig nu. Nu är allt precis så som jag vill ha de. Fattas bara att vi ska få en lägenhet också. Vilket jag hoppas händer snart.


Kanske ska bli dags att sova en stund snart. Är trött som fan. Somnade en stund på bussen hem, men vaknade precis när jag skulle gå av. Men nu ska jag ta något och äta och sen blir de att ta en liten tupplur. Om man vaknar sen innan kvällen är slut så blir de nog att plugga lite sen. Kram till er alla så länge !

Av Saara Gustafsson - 5 maj 2010 11:02

Varför ska detta hända just mig ? Jag undrar vad alla tänker om mig egentligen ? Fattar inte folk att jag också är mänsklig ? Jag har mått så otroligt dåligt efter detta och Daniel vill typ inte röra mig nu. Han är rädd för att jag ska få samma känsla som jag fick den kvällen. Men jag lovar älskling, så länge det är du så kommer den känslan aldrig att komma fram..

Jag kan inte ens kolla på bilder där han är med, jag får rysningar i hela kroppen ! Snälla varför blev det såhär ? Daniel, lova att du inte lämnar mig bara för det som hände, det var kanske inte någe stor grej. Men jag blev rädd.

Av Saara Gustafsson - 5 maj 2010 10:56

Jaha, nu va de dags för morbror att lämna oss.. Hmm, jag vet inte ens hur jag tänker när de gäller hans död.. Har inte vart speciellt ledsen, fast jag viste ju iofs att de skulle hända närsom. Men varför just i fredags, jag var på så himla bra humör, sen helt plötsligt ringer pappa och man blir deppig.

Så snart blir det dags för begravning, vet inte om jag komemr klara de, hoppas.


Sen snart så kommer de bli dags för farfar, pappa har varnat mig för att de kommer hända närsom. Han har alzimers (stavning) och nu har han fått diabetes också (ska kanske tala om att han är snart 83 år). Hans hjärna har slutat "fungera", Han ligger bara i sängen på ålderdomshemmet och han säger inget han rör sig inte. Han bara ligger där. FAN varfär ska allt hända på samma gång ?

Det är fan inte roligt, det är tur att jag har Daniel Törnqvist och Nhaama i mitt liv <3

Av Saara Gustafsson - 2 maj 2010 11:54

Nu har äntligen våran bebis Nhaama kommit hem. Hon är så enormt underbar, hon är en oliten diva ! Det går skit bra med dom andra två katterna, fast Svante är på henne lite fr mycket, hon får aldrig vara ifred och ta de lugnt. Hon får inte ens gå på toa själv. Och Svante är enormt svartsjuk, men de skiter jag i för de är inte våran katt. Så Nhaama har företräde när det gäller allt här ! Just nu ligger hon och sover tillsammans med Älsklingen och nyss ville hon att han skulle vakna =P dom är så söta tillsammans <3

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards