Alla inlägg under augusti 2010

Av Saara Gustafsson - 17 augusti 2010 17:23

Varför ska det vara så svårt att sluta röka ?

Jag har försökt ett tag nu med tanke på att det är tillökning på väg. Med andra ord så väntar vi barn =) Och jag är så j*vla lycklig men jag kan ändå inte sluta röka. Jag blir svimmfärdig om jag inte rökt på ett tag. Och jag blir mycket lugnare om jag får i mig nikotin. Men jag röker inte lika mycket längre. Så det är ju bra iaf. Och köper jag ite egna cigg så snyltar jag av andra och det mår jag inge bra av. Jag känner mig bara elak då.


Men till våran lycka nu då. Vi har en bebis på väg. Och om en vecka ska vi på ultraljud och får då se den lill* för första gången =) Och i söndags var vi och kollade på en barnvagn som vi ska köpa den 27. Det va helt underbar. Begagnad men mycket fräschare än vad jag hade trott. Det syns nästan inte att den är begagnad. Ska bli så roligt att få hem den. Allt börjaj kännas så verkligt nu =) Snart är det bara den där förbaskade lägenheten vi väntar på. Och jag hoppas att vi kan få en snart !

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards