Alla inlägg under juni 2011

Av Saara Gustafsson - 6 juni 2011 14:03

...STUDENTEN ! Fan va jag längtar, ska bara till skolan två dagar den här veckan (tisdag och onsdag) sen på fredag så jävlar smäller det. Fast på tisdag (imorgon) så ska vi ut till våran lärares stuga och äta, fika och bara ha det riktigt trevligt =) de längtar jag efter, och på onsdag så ska vi fixa våra lakan och typ gå igenom studentdagen har jag för mig. Och på fredag är det fest och skrik ! =D

¨Musiken är klar, flaket är redo, ljudanläggningen är planerad, studentmössan ligger på ett säkert ställe, skorna är redo, klänningen måste bara sys upp lite, lakanen ska fixas på onsdag, alkoholen MÅSTE köpas. Skulle behöva köpa någon form av kavaj eller liknande. Får se om jag tar något som jag har hemma eller köper nytt. Mitt plakat är tydlige klart också. Mamma har fixat de och jag får inte veta något om de.

Nu längtar jag något så fruktansvärt mycket ! Ge mig fredag.

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards