Alla inlägg under juli 2011

Av Saara Gustafsson - 16 juli 2011 03:10

Fredag den 15 juli har vart en riktigt mysig dag.

Först vart det frukost tillsammans hela familjen, sedan fick älsklingen sova några timmar så då gick jag en liten promenad med Emi. Sen fick jag väcka älsklingen för att vi skulle åka iväg och bada med resten av pojkarna, och min Angelica villa följa med så vi plockade upp henne på vägen. När vi kom hem så åt vi pizza och sen satte sig pojkarna och spelade. Älsklingens syster kom förbi också, det var riktigt roligt. Hon fick med mig sen, så åkte vi in till Trosa och gick till TrosaYran. Och vi tog med oss hennes man, i Trosa så mötte vi upp Bea också =)

Älsklingen försöker somna nu och jag tänkte faktiskt göra detsamma! Är lite smått sliten. Kanske tar en promenad på morgonen om jag orkar så älsklingen kan få sova ut inatt <3

Av Saara Gustafsson - 14 juli 2011 21:25

Efter långt uppehåll är jag tillbaka. Har kanske inte så mycket att skriva men nu har jag bestämt mig för att gå ner i vikt. Hoppas bara att viljan är tillräckligt stor. Jag är på avundsjuk på alla tjejer som har så fina kroppar att nu är de fan min tur också !Annars är de bra. Min lilla fis mår jätte bra och detsamma gäller min älskling. Snart blir de att åka iväg på semester. Ska bli så skönt. Då slipper man den här hålan som är fylld med falska människor.Jag skulle gärna vilja flytta också, får väl se hur de blir med det. Sen måste man ju få ett jobb snart också. Är inge roligt att vara arbetslös student !

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards