Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Lugn söndag

Av Saara Gustafsson - 30 oktober 2011 08:59

Idag är det söndag igen. Vaknade kl 8 och tyckte de va jätte skönt. Sen kom jag på att man ska ju ställa tillbaka klockan en timme. Så helt plötsligt var man vaken kl 7 istället.Men idag så blir de att ta de lugnt men även att städa lite grann. Jag tror att de är dags för min röda vecka, har för mycket energi just nu. Sen ska jag även kolla lite jobb. Så får vi se om man kanske kan få någr jobb nu.Jag ska äveb höra av mig till min far idag.Men alla andra där ute. Ni får ha en jätte bra dag idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saara Gustafsson - 14 december 2011 11:46

Idag så var det en kort dag på jobbet. Jobbade mellan 6-8 imorse. Träffade sedan Emi efter att jag slutat och följde henne till bussen vid 9 tiden. Sedan var det att gå hem och lägga en trött unge. Efter att hon vaknade igen så kom mamma (mormor) för...

Av Saara Gustafsson - 12 december 2011 19:12

Idag kom jag underfund med att det inte är lång tid kvar till jul. Det ska bli så underbart med jul. I år är det ju Nicolines första jul. Hoppas hon tycker om den lika mycket som hennes mamma och pappa. Idag har jag vart och jobbat, det vart held...

Av Saara Gustafsson - 28 november 2011 20:38

Mitt liv är helt underbart nu. För det första har jag min underbara dotter Nicoline som jag älskar absolut mest i hela världen. Hon är verkligen det bästa som hänt mig. Ångrar inte en sekund av beslutet och tiden med henne. För det andra så har jag...

Av Saara Gustafsson - 17 november 2011 10:19

Jag hann inte allt igår. Min kropp klarade inte av mer. Så idag är det bara att fortsätta :-P Det som återstår att göra idag: ()diska ()dammsuga ()damma ()skura golv ()äta mat Hoppas jag orkar göra allt idag :-) ...

Av Saara Gustafsson - 16 november 2011 10:41

Idag är det mycket som jag vill göra. Frågan är bara hur mycket jag orkar göra. Älsklingen har gått och blivit sjuk, lillskruttan är snorig som bara den och jag har sådan fruktansvärd mensvärk. Så hoppas jag orkar göra en del idag. Just nu ska jag in...

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards