Alla inlägg under augusti 2011

Av Saara Gustafsson - 20 augusti 2011 20:04

Varför växer inte pengar på träd, eller om alla skulle födas till miljonärer.

Det finns så mycket jag skulle vilja ha här i världen.

Vill köpa så sjukt mycket och fixa lägenheten så den blir så sjukt fin. Ha en större lägenhet och sen så vill jag fixa lillfisens rum, det ska bli så fint.

Men om man kanske skulle ta och få sig ett jävla jobb någon gång.

Visst det är så mysigt att vara hemma med älsklingen och finaste dottern, men jag skulle vilja ha ett jobb och tjäna egna pengar. Snälla kan någon ge mig ett förbannat jobb !

Av Saara Gustafsson - 20 augusti 2011 10:43

Idag blir det att fortsätta städa lite. Inte mycket dock.

Lillfisen sover just nu, jag kanske ska passa på att duscha, älsklingen sitter och spelar =)

Senare underdagen kommer svärmor (Farmor) förbi på en fika. De ska bli riktigt trevligt.

Annars idag blir det bara en skön slapp dag. Farbror Hampus kommer förbi och så ska vi glo på rulle, äta onyttigt och dricka något gott.


Hoppas att alla ni andra har en bra dag =)

Av Saara Gustafsson - 19 augusti 2011 10:20

Idag ska jag verkligen städa. Tvätta blir nog en annan dag i helgen.

Men de som ska göras :

(X) diska

(X) plocka undan

( ) damma

(X) dammsuga

( ) skura golv

(X) bädda sängen

(X) ge fisen lunch och middag

(X) handla

(X) äta middag

( ) duscha

(X) slappa i soffan


Hoppas bara att energin håller i sig :-)

Ha en riktigt bra dag alla glada !

Av Saara Gustafsson - 17 augusti 2011 10:02

Då var det Onsdag idag. Veckorna går så enormt fort.Jag och Nicoline har precis vart på en morgon promenad. Som vi brukar. Hon somnade också, och jag vill inte väcka henne. Så jag sitter ute i solen.Sen ska vi väcka älsklingen, hans syster ville ta en promenad med oss, så de ska vi göra.Senare har jag ingen aning om vad vi ska göra.Juste, älsklingen och jag kollade på Silent Hill igår, den filmen är så jävla rätt men ändå så jävla läskig. De va tur att älsklingen hade sett den förut, då kunde han varna mig när det hände läskiga saker. Eftersom jag är så jävla rädd för skräckfilmer. Men sen när man såg slutet så va de rätt att flickan gjorde som hon gjorde. De är en filn som ni borde se. Men nu ska jag snart gå in med min finaste Nicoline och så ska vi mysa en stund innan faster hör av sig.Ha en bra dag alla !

Av Saara Gustafsson - 11 augusti 2011 11:00

Nu för typ två dagar sedan sökta jag 5 olika jobb.

Och nu hoppas jag verkligen att någon skulle kunna höra av sig. Vill verkligen börja jobba nu. Skulle vara så skönt, plus att jag är trött på att vara en arbetssökande student !

Om ingen har hört av sig i början på nästa vecka, så blir det att söka ännu fler jobb. Som sagt, vill verkligen ha ett jobb nu. Kan vara nästan vart som helst, bara inte på ett dagis eller skola.


Nej, men nu måste jag tyvärr sluta skriva. Ska packa Nicolines väcka, ska ta en promenad med Älsklingens syster och den "lilla" hunden =)

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards