Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Saara Gustafsson - 15 oktober 2010 14:56

Jag har alltid haft ett dåligt självförtroende. Och det mår jag inte bra av.

Jag och älsklinen satt och kollade på tv igår och pratade lite. Så kom vi in på en konstig sak: oftast när man typ ser en snygg tjej/kille utanför hemmet, och sen när man kommer hem så ser ens egna flick-/pojkvän risig ut (hon/han kanske är nyvaken, sjuk eller någe liknande). Då börjar man ju fundera lite. Men det är typ så jag känner mig hela tiden. Det känns som att alla tjejer är så mycket snyggare än mig, för det känns som att jag ser ut som skit.

Och jag har alltid haft komplex för min kropp, speciellt min mage. För jag har alltid haft en liten "bula" nertill och den ville verkligen inte försvinna. Och jag hatar att min rumpa ska vra så platt och hängig. Jag vet inte vad jg ska göra för att må bättre. Visst, när älsklingen säger att jag ser bra ut och att han tycker att jag är snygg så känns de ju alltid lite bättre. Men ibland vet jag iksom inte om jag kan tro på det.

Men men jag får ta och träna upp mitt självförtroende.

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards