Alla inlägg den 25 april 2011

Av Saara Gustafsson - 25 april 2011 19:19

Idag kom dotterns gudfar Tony förbi med massor med saker till henne.

-En jätte stor elefant som hon älskar

-Två bodys, en med bilar och en med rosa blommor

-En tröja med hjärtan på

-En mysig filt

-En morgonrock

Tack så jätte mycket. Det behövdes verkligen =)


Inatt fick jag inte sova så mycket, så jag har vart slö idag. Jag som tänkte gå till Trosa och tillbaka. Men det får bli en annan dag. Det blev en kort promenad till affären istället. Älsklingen vaknade sent, så han fick leka med lill skruttisen och jag fick slappna av lite.

Sen har jag gjort mat till mig och älsklingen, fick och potatis med remolad sås. Så snart blir det att krypa ner i sängen och slockna. Ska ju upp tidigt till skolan imorgon =)

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards