Alla inlägg den 2 april 2011

Av Saara Gustafsson - 2 april 2011 10:30

Förlåt alla läsare för att jag inte skrivit på länge. Men sen vi fick barn så hinner man inte med vd man vill längre. Man får ta det viktigaste och sen hoppas att man hinner med lite surfande på nätet.

Men dotterns mage har blivit bättre nu. Hon var visst laktosintolerat eller bara känslig mot laktos. Så vi fick köpa en speciell mat åt henne (skit dyr, men va fan gör man inte för sitt barn). Men nu har det blivit bättre.

Skolan går det inte så bra med. Dom vill att jag hoppar av och börjar komvux elle folkhögskola. Men jag vill gå klart 3:an nu. Så vi får se hur det blir. Hoppas jag får gå kvar iaf. Dom kan ju inte kasta ut mig pga att jag fått barn. Och dom tror inte att jag klarar detta. Men jag gör det inte för min skull, jag gör det för min sambo och min dotters skull.

Nu vet ni lite vad som händer i mit liv =)

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards