Alla inlägg den 12 april 2011

Av Saara Gustafsson - 12 april 2011 20:12

Nu kommer chocken, håll i er.

Jag tog faktiskt en promenad till trosa, men jag orade inte gå tillbaka så jag tog bussen hem. Men ändå, gick ju ändå en mil. Jag är jätte stolt över mig själv. Fast tyvärr så fick jag gå själv med Skruttisen. Det var ingen som vilje följa med mig. Men men det var riktigt skönt, så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sänge. Den efterlängtade sängen !

Men nu vet ni, jag kan också om jag vill. Nu ska jag bara fortsätta såhär.

Av Saara Gustafsson - 12 april 2011 10:06

Jag har blivit skit sygen på att börja träna.

Jag såg en skit snygg brud igår, hon hade så j*vla fin kropp, plus att hon hade barn. Så nu vill jag också bli snygg. Tänkte börja gå riktigt långa promenader med Skruttisen, man kanske ska ta och kolla om någon vill göra mig sällskap. Sen när man får tid till att börja gymma så ska jag nog göra det också.

Man blir ju så himla avundsjuk på folk som också har barn och har skit fina kroppar, så nu ska fan jag också göra ett försök till att få en fin kropp. Önska mig lycka till !

Idag tänkte jag gå till Trosa, vet inte om jag ska gå tillbaka eller om jag tar bussen tillbaka. Det märks sen senare.

Jag talar om hur det gick senare =)

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards