Alla inlägg den 7 november 2011

Av Saara Gustafsson - 7 november 2011 19:14

Idag har vi inte gjort mycket. Mest bara tagit de lugnt. Jag har plockat undan lite i vardagsrummet och lagat mat. Men de är i stort sett de enda jag har gjort idag. Nu har jag huvudvärk, så de blir att tända ljus, mysa ner mig i soffan och kolla på tv. Kanske ska försöka tigga till mig en massage av älsklingen. Känns att de behövs.Trevlig kväll på er alla :-)

Av Saara Gustafsson - 7 november 2011 08:05

Tack så mycket alla son kom med förslag på tatueringen igår. Nu tror jag att jag har bestämmt mig. Får hoppas på att den blir bra :-) nu är jag taggad. Vill göra den nu!Nu idag har jag ingen aning om vad som händer. Kanske ska plocka och fixa lite här hemma i lägenheten. Men jag ska försöka lägga lilla tösen så jag kan få vila en stund. Är helt slut idag.Så ni får ha det så bra så länge.XOXO Saara

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards