Alla inlägg den 6 november 2011

Av Saara Gustafsson - 6 november 2011 09:45

Här har jag några olika stilar som jag kan tänka mig att ha på tatueringen.

Nu skulle jag vilja ha eran hjälp, skriv i en kommentar vilken ni tycker ser snyggast ut och vart ni tycker att jag ska ha den. Har inte bestämmt placering ännu.

Snälla, kom igen. HJÄLP MIG NU!


Stil nr 1:

 


Stil nr 2:

 


Stil nr 3:

 


Stil nr 4:

 


Stil nr 5:

 


Snälla kom igen, rösta nu så jag kan få eran hjälp =)

Av Saara Gustafsson - 6 november 2011 08:58

Igår la jag ut ett inlägg där jag verkligen behövde hjälp. Jag har sådan jä*la beslutsångest.

Det var 15 som hade vart inne och läst inlägget, men hur många hade kommit med förslag?

JO 0 st. En stor nolla !

Jä*ligt roligt. Jag kan ju lika gärna sluta skriva i bloggen om det ändå inte är någon som är intresserad. Och när jag bad om förslag så tycker jag att någon av dom där 15 kanske kunde ha skrivit ett litet förslag, men nejdå.


Ni kan ju skriva nu va ni tycker, ska jag ha kvar bloggen eller ska den tas bort? SVARA?

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards