Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Saara Gustafsson - 18 maj 2011 21:36

Idag har det vekligen vart en riktigt lång dag. Först så var det ut till Koppartorp för att vandra och klättra berg och laga mat på stormkök. Det var faktiskt en ganska rolig dag, förtom klättringen. Fick inga klättrarskor och ingen ville låna skor med mig, och jag fick fan ingen positiv kritik, men det fck alla andra. Blir så jävla trött på alla lärare !

Sedan gick jag, Lina, Angelica och Anjelika på stan en stund. Hade vart mycket roligare om jag kunde köpa någe =)

Sedan när jag kom hem så hade älsklingen köpt ett par kor till mig som jag verkligen ville ha =) Sen gick vi till Picco och åt pizza. Asså nu vill jag bara gå och lägg mig och inte göra ett skit. Men skulle behöva duscha. Orkar inte !


God natt alla glada. Eller ?

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards