Alla inlägg den 12 december 2011

Av Saara Gustafsson - 12 december 2011 19:12

Idag kom jag underfund med att det inte är lång tid kvar till jul. Det ska bli så underbart med jul. I år är det ju Nicolines första jul. Hoppas hon tycker om den lika mycket som hennes mamma och pappa. Idag har jag vart och jobbat, det vart heldag idag. Det var skönt. Det blir ju extra pengar som rullar in. Det börjar även bli dags att kolla dagisplats åt Nicoline. Sen ska jag söka ett heltidsjobb någonstans och hoppas på att jag kan få ett :-) När jag kom hem från jobbet var älsklingen väldigt trött, hsn hade haft en väldigt dålig natt. Så jag tog Nicoline så fick älsklingen ta en powernap innan det var dags för middag. Och nu så har Nicoline somnat, älsklingen sitter vid datorn och jag sitter och kollar på "Tomte tass". En väldigt mysig julfilm. Men snart blir det nog att krypa ner under mitt mysiga täcke och kanske sova en stund :-) Godnatt alla glada och även alla andra :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards