Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Saara Gustafsson - 28 januari 2011 01:09

Alltså jag fattar inte att folk kan vara så himla falska.

Vi har inte pratat på skit länge, men ändå finns det dom som hör av sig och då är det första dom skriver "Har det kommit någon bebis?"

Alltså ni skulle ju faktiskt kunna fråga hur det är med mig.

Det är ju ändå mig ni är kompis med och inte bebisen, Eller?

Sen blir jag så himla trött på att folk ska tjata om det har kommit någon bebis.

Jag lovar att ni kommer få reda på det på någe sett. Så sluta tracka mig. Jag behöver lugn och ro.

Om alla kommer skriva hela tiden och inte bryr sig om mig, då kommer jag inte svara. Bara så att alla vet. Nu har jag märkt vilka som är falska. Tack =)


Och än så länge så NEJ, det har inte kommit någon bebis än. Jag talar om när det har gjort de, så folk kan ju faktiskt sluta tjata nu !

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards