Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Saara Gustafsson - 7 juni 2010 23:55

Jag kan inte fatta att jag har träffat en sån j*vla underbar pojke. Jag är den lyckligaste flickan på denn jord. Ingen kan ge mig den trygghet jag behöver förutom han. Han är den som gör mig hel och det är så jag vill att det ska förbli. Om du kan lova att aldrig lämna mig så kan jag lova dig att jag ska ge dig allt du beöver. Jag kommer alltid finnas där för dig, det spelar ingen roll vad som än händer. Du är den bästa som finns. Du är den som lyser upp min dag, innan jag träffade dig så var det gansk mörkt i mitt liv. Men nu har alla pusselbitar fallit på plats och jag har aldrig vart lika lycklig som jag är idag. Jag äslkar världens gilligaste pojke som heter Daniel Törnqvist <3

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards