Alla inlägg den 21 december 2010

Av Saara Gustafsson - 21 december 2010 17:16

Fan, det går inte att logga in på facebook =@

Har försökt logga in på facebook hela dagen, men det funkar inte. Inte ens i skolan ! Man kommer till första sidan men när man ska logga in så går det inte.

Jaja, får väl sitta här tills Lois kommer hem så hon kan färga mitt hår =P

Då ska man bli svarthårig och sedan ska jag köpa en blodröd färg och göra lite slingor.

Av Saara Gustafsson - 21 december 2010 08:52

Om tre dagar är det julafton =) Jag längtar. Då ska mamma och Bengt och älsklingens mamma komma förbi på en förmiddags fika. Sedan ska vi vidare till älsklingens pappa och äta middag och byta julklappar. Senare på kvällen vet jag inte riktigt vad vi skulle göra, om vi skulle till älsklingens mamma och sedan till hans syster =) Jag hoppas att det blir så.

Igår så fick vi hem en julgran ( ÄNTLIGEN ), så efter maten så pyntade vi den, och den blev så jävla snygg =) sedan satte vi oss och tittade på min film TomteTass, och den var ju så jävla bra. Satt och grät igenom nästan hela fimlen. Älsklingen satt bara och skrattade åt mig.

Så nu är vi redo för julen, det är bara för den att komma nu ! LÄNGTAR !

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards