Alla inlägg under april 2010

Av Saara Gustafsson - 9 april 2010 10:24

Jaha, nu är man vaken och hungrig. Kanske ska ta någe att äta..

Men vad ska jag göra idag då. Älsklingens polare va förbi igår när Älsklingen hade somnat. Och han sa att vi kanske kunde kolla på massa filmer ikväll. Visst det skulle vara mycke bättre än alla andra utav våra helgen. Slippa festa..

Men jag vet inte om jag orkar kolla på film. Blir alltid så himla rastlös. Man kanske skulle ta och gå upp till grannarna en stund på dan. Och hälsa på våra kattbebisar   

Av Saara Gustafsson - 8 april 2010 20:23

Älsklingen kom hem och slängde fram en bok på bordet. Inte vilken bok som helst. Gissa? Jo, "Att älska som en porrstjärna, en sedelärande berättelse" Av Jenna Jameson. Ni som inte vet vem Jenna Jameson är så är det den bästa porrstjärnan som någonsin har funnits och kommer finnas (enligt mig iaf)..

Älsklingen och jag började bråka om vem som skulle läsa den först. Det blev ju så klart Älsklingen.. Men jag funderar på att läsa den i "smyg", läste baksidan och några rader i boken och jag ville verkligen inte sluta läsa. Det kommer bli den bästa boken som någonsin har skapats   

Av Saara Gustafsson - 8 april 2010 13:59

Idag har mina tankar gått runt hur man kan älska någon så himla mycket. Jag och min kille har vart tillsammans i snart 5 månader. Och han är verkligen det bästa som har hänt mig. Han gör mig alltid glad, han vet vad som är bra och dåligt för mig, han får mig att känna mig älskad.

Varför har man kunskapen att bli förälskad? När jag och min kille träffades ville jag kunna hålla mina känslor i styr den här gången och inte gå för fort fram. Men jag blev så himla frälskad i han att jag ville bara skita i allt runt omkring.

Finns det någon som an styra över sina känslor? Jag skulle vilja veta det då. Skulle vara intressant att veta lite mer om de.

Av Saara Gustafsson - 8 april 2010 08:13

Vad gör jag egentligen vaken nu, jag har ju påsklov. Vaknade när älsklingen skulle åka iväg till jobbet sen kunde jag inte somna om. Så de blir väl att fixa lite här hemma och kanske ta en promenad om jag orkar.


Jag har tänkt på en sak. Varför blir man arg när saker inte går som man själv vill? Det är knepigt. Men men, det är väl så man reagerar när det inte går som man vill.

Av Saara Gustafsson - 6 april 2010 09:45

Nu är den äntligen igång    Jag har funderat länge på om amn skulle ta coh starta en blogg och sen nu har jag kollat runt på olika bloggar och då blev jag otroligt sugen. Så nu tog jag mig tid till att göra de, och se. Här här den.

Jag lovar att jag ska försöka hålla den uppdaterad så mycket jag kan. Ibland kan det vara lite svårt, som typ när sambon har datorn eller liknande, men då blir de väl att jag får sparka bort honom  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer jag skriva lite alltmöjligt. Det kommer väl mest handla om mitt liv och vad jag är med om under dagarna. Och sen så kommer det så klart handla om våran lillskruttis =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards